[linux] Re: Oproep bestuur voor uitroepen ALV.

Jan Gnodde jan op gnodde.com
Zo Apr 25 20:49:15 CEST 2010

Op zondag 25 april 2010 18:52:19 schreef Marcel Nijenhof:
>   Uiteraard willen wij ook dat de mailinglijsten open staan voor
>  nieuwe mensen alhoewel die niet altijd onze quoting regels volgen.
>  Wij willen voorkomen dat deze mensen zich niet welkom voelen door
>  diverse mailtjes waarin ze gewezen word op het feit dat ze niet
>  aan onze quote regels voldoen.

Mag ik dan in het vervolg op deze mailinglist vragen stellen over
Windhoos 7? Mij erop wijzen, dat deze mailinglist daar niet voor is,
zou mij het gevoel kunnen geven niet welkom te zijn.

Oh ja, dat is waar ook: ik mag ook geen "Windhoos" zeggen, volgens een
enige tijd gevoerde discussie, waar ook een Soleus-lid prominent zijn
mening verkondigde.

Jan.