[linux] Re: Oproep bestuur voor uitroepen ALV.

Zo Apr 25 19:08:23 CEST 2010

On Sun, Apr 25, 2010 at 06:52:19PM +0200, Marcel Nijenhof wrote:
>   Uiteraard willen wij ook dat de mailinglijsten open staan voor nieuwe
>   mensen alhoewel die niet altijd onze quoting regels volgen. Wij willen
>   voorkomen dat deze mensen zich niet welkom voelen door diverse
>   mailtjes waarin ze gewezen word op het feit dat ze niet aan onze quote
>   regels voldoen.

nogmaals aantekenend dat de regels door de NLLGG zelf bedacht is en dat
ik als (ondertussen ex-)moderator niet afgerekend wens te worden op het
hanteren van deze regels. Het verheven zijn boven de rest zoals iemand
dat hier beschreef, is duidelijk niet iets waar iemand ook maar baat bij
heeft.

verder is het zo dat vernieuwing niet altijd beter is.

Een simpel voorbeeld.

Als je zendamateur bent en je buren nemen zo'n belkin netwerk over
het net, dan hoor je op je HF transceiver alleen maar ruis, plopjes en
dat soort zut.

Of neem plasma screens die door sommige merken de boel knap vervuilen.

vernieuwing is niet altijd beter.

Was Vista beter dan XP? Is Windows 7 niet beter dan linux?

> Daarnaast heeft dit vooral betrekking op de stamtafel waar deze
> discussie begonnen is. Ik verzoek dan ook daar deze discussie voort te
> zetten en niet continue op diverse lijsten te cross posten.

e ik stel nogmaals vast dat het niet de bedoeling is om op deze manier de
schijn te wekken dat idaarmee gezorgd wordt dat een deel van de leden
niet meekrijgen waar het (allemaal) over gaat. quoting,
belangenverstrengeling en wat al niet meer wat nu naar boven zou kunnen
borrelen.

Daarnaast merk je op de verschillende lijsten reacties, dus
klaarblijkelijk zijn ook daar meningen. Kortom, ook deze schijn zou ik
uit de weg ruimen en met open vizier de discussie aan te gaan.

Roeland

--
http://www.linux-it.nl