[linux] Re: Oproep bestuur voor uitroepen ALV.

Jan Gnodde linux op gnodde.com
Zo Apr 25 21:26:37 CEST 2010

Op zondag 25 april 2010 18:52:19 schreef Marcel Nijenhof:
>  Wij willen voorkomen dat deze mensen zich niet welkom voelen door
>  diverse mailtjes waarin ze gewezen word op het feit dat ze niet
>  aan onze quote regels voldoen.

Dus ik mag binnenkort op deze lijst vragen stellen over het werken met
windhoos 7? Daar zal ik dan vast geen commentaar op krijgen, want dat
zou mij het gevoel geven niet welkom te zijn...

En, oh ja, sorrie: ik mocht geen windhoos zeggen, volgens een
discussie van enige tijd geleden, waar een Soleus-lid toen ook
prominent zijn mening verkondigde. Dat maakte, dat ik me toen ook echt
welkom voelde...

Jan.