[linux] Re: [linux-starter] Re: [vb] Re: neerleggen moderatorschap per direct

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Apr 29 09:24:55 CEST 2010

Marcel Nijenhof <marceln op xs4all.nl> writes:

> Op verzoek van diverse posters van de lijst is de toegang tot het
> archive inderdaad enkele jaren geleden gestopt.

Voor de verandering ben je hier weer eens heel creatief met de waarheid.
Toen de stamtafel werd opgericht, was een van de beloftes dat deze
alleen voor leden van de NLLGG zou zijn. Onder andere opdat men vrijer
zou zijn met plaatsen van berichten, daar berichten niet voor de hele
wereld zichtbaar zouden zijn. Dit bleek niet het geval te zijn. Toen
daar commentaar op kwam, reageerde je op een echte Microsoft manier: 'je
moet de URL weten om de historie te vinden, dus het is geen probleem'.
Oftewel 'security through obscurity'. Niet echt iets wat bij Open Source
hoort. Ik weet van minstens een persoon die toentertijd gestopt is met
posten op de stamtafel daar de NLLGG zich niet aan zijn afspraken wenste
te houden.

Het is goed om te zien dat de NLLGG op een zeker moment zich toch aan de
afspraak is gaan houden.

--
Cecil Westerhof
M CecilWesterhof op xs4all.nl

O< ascii ribbon campaign - stop html mail - www.asciiribbon.org

Please do not send me Microsoft Office/Apple iWork documents.
Send OpenDocument instead! http://fsf.org/campaigns/opendocument/