[linux] Re: [linux-starter] Re: [vb] Re: neerleggen moderatorschap per direct

Do Apr 29 12:14:50 CEST 2010

On Thu, Apr 29, 2010 at 09:24:55AM +0200, Cecil Westerhof wrote:
> Voor de verandering ben je hier weer eens heel creatief met de waarheid.
> Toen de stamtafel werd opgericht, was een van de beloftes dat deze
> alleen voor leden van de NLLGG zou zijn. Onder andere opdat men vrijer
> zou zijn met plaatsen van berichten, daar berichten niet voor de hele
> wereld zichtbaar zouden zijn. Dit bleek niet het geval te zijn.

ik ken dit verhaal verder niet. Wel weet ik dat het subscriben aan
stamtafel nooit gemodereerd is; laat staan dat mij dat ooit verteld is
geweest dat dat zo zou zijn, in de functie van mod..

Roeland

--
http://www.linux-it.nl