[linux] Re: Verwijderen win loader uit grub.

Arjan van Lent arjan.van.lent op gmail.com
Ma Aug 2 16:54:34 CEST 2010

VERWIJDER NIETS!!!!!!!!!!!!! sommige windows installaties gebruiken die
2e bootloader voor het systeemherstel programma, natuurlijk kan je hier
ook bij middels je recoverycd maar als het zonder kan is dat ook wel
handig.
Het is ook mogelijk om de os prober een partitie te laten overslaan
zodat deze niet word weergegeven.
http://www.linuxquestions.org/questions/linux-software-2/grub2-skipping-one-partition-from-os-detection-741100/#post3792729

Ook zou je de 30_os-probe kunnen overslaan (deze verzorgd de detectie
van non-linux OS' en je zou dan de windows entry die je wel wilt
weergeven in de custom sectie kunnen plaatsen.

    _   _ _     _     ____  ____     |  Arjan van Lent
   | \ | | |   | |   / ___|/ ___|    |  Algemeen Bestuurslid
   | |\  | |___| |__| |_| | |_| |    |  w: http://www.nllgg.nl
 Nederlandse Linux Gebruikers Groep  |  e: arjan.van.lent op nllgg.nl