[linux] Re: no space left op boot-usb-stick

hans rood hansrood op xs4all.nl
Zo Feb 14 01:55:54 CET 2010

Op zaterdag 13-02-2010 om 17:26 uur [tijdzone +0100], schreef hans rood
voorbarig:
> Ik heb met ubuntu een bootable usb-stick met ubuntu remix gemaakt en
> daarna onbekommerd software gaan installeren, totdat Synaptec vastloopt
> met o.a. "output no space left on device"

Sorry, dat had ik zelf eerder moeten bedenken: Bij aanmaken van een
boot-stokje kun je met een schuifje ruimte reserveren, niet alleen voor
de bestanden die al op de stick staan maar ook voor het aufs (een soort
union-bestandsysteem). Die moet je dus zo groot mogelijk maken (4G is de
FAT-limiet?)