[linux] Re: niet gevonden - wel aanwezige - kernel modules bij mkinitrd

Zo Feb 14 16:24:23 CET 2010

Dit alleen naar Udo verstuurde antwoord was bedoeld voor de hele lijst
(sorry Udo)
On Sunday 14 February 2010 15:53:53 you wrote:

> Omdat bedoelde onderdelen niet 'ingeschakeld' zijn danwel als vast
> onderdeel van de kernel (versus module) zijn gebouwd.
>
> Udo

Zoals bv. de niet gevonden
/lib/modules/2.6.27.42-0.1-pae/kernel/drivers/acpi/processor.ko
 (waarbij ik eerst getracteerd was op de meldingen
FATAL: Module processor not found.
WARNING: no dependencies for kernel module 'processor' found.
)
Hoe ga je verder wanneer onderdelen niet 'ingeschakeld' zijn?
Dat betekent toch geen "einde oefening" voor mkinitrd?

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl