[linux] Re: niet gevonden - wel aanwezige - kernel modules bij mkinitrd

Ma Feb 15 19:15:53 CET 2010

On Mon, Feb 15, 2010 at 05:36:37PM +0100, Julien Michielsen wrote:
> On Mon, 15 Feb 2010 15:30:22 +0100, Daniel von Asmuth

> Dit zal het zijn, en zou (los van de kernelomvang (12.296.899)) verder

Dat lijkt me nogal groot. Hebt u *alle* drivers vast in de kernel
gecompileerd in plaats van als modules en in plaats van overbodige
drivers weg te laten?

> geen probleem hoeven te zijn denk ik.  Maar ik kon er niet mee booten:
> Error 13: invalid or unsupported executable format.

Wat probeerde u precies te doen? Een ongecomprimeerde kernel te booten?
(het commando file (1) vertelt u wat het format van het bestand is)

Misschien tot ziens,

Daniel von Asmuth.
--
		| overlijden schaadt de gezondheid |