[linux] Re: OT: Wie weet er sprekers voor 20 februari [NLLGG

Peter Vollebregt peter.vollebregt op xs4all.nl
Ma Feb 15 11:51:57 CET 2010

paai schreef:

> Betekent dat dat mijn verhaal dan weer vervalt (ik zou het niet erg vinden; 20 feb is kort dag; april komt me beter uit...)

Paai,

Volgens mij niet, maar als je meer tijd nodig hebt dan maak je er toch
iets moois van voor April? Als ik jou was zou ik even bellen met Fabrice
want die heeft het overzicht nu meer dan ik. Voor de zekerheid zal ik je
zo zijn nummer buiten de ijst om geven.

Peter