[linux] Re: Het is er weer tijd voor: belastingaangifte

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Za Jan 16 17:53:01 CET 2010

Udo van den Heuvel schreef:

> Er is toch nog tijd tot 1 april?
>
> Dank. Waar bij de belastingdienst kunnen we bugs melden?
> Dus niet een slome helpdesk, maar iets voor stackdumps en programmeurs enzo.
> Weet iemand dat?
>
> (dit als voorbereiding...)
>
> Groeten,
> Udo

Udo,

De laatste keer dat ik het probeerde rechtstreeks bij de belastingdienst
kon je alleen op papier een klacht insturen.

In het verleden was er een testronde via de PcVF en werden wij ook
aangeschreven om mee te doen in het najaar, maar de laatste 2 jaar hoor
ik niets meer. Er was dan altijd een forum op
http://www.pvcf.nl/easytax/forum. Toch denk ik dat je via hun de meeste
kans hebt :-)

http://www.pvcf.nl/95_algemeen.htm
PvCF staat voor Personeelsvereniging voor Computer gebruikers van het
Ministerie van Financiƫn.

Peter Vollebregt