[linux] Is dit uitvoerbaar vanonder linux?

michkloo michkloo op xs4all.nl
Vr Jul 9 15:53:34 CEST 2010

Zojuist heb ik geprobeerd een "voorbeeldfilmpje" te draaien op de site
van het CBS:
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/cijfers/statline/zelf-tabellen-maken/demonstratie.htm
Het pijltje "video wordt geladen" draaide maar en draaide maar. Terug
van koffie
draaide het nog steeds (net als nu. in een ander tabblad ;-) )
Op een MS-win computer kwam ik wel wat verder. maar ook niet genoeg om
te kunnen
zien wat ze me wilden tonen.
Wanneer ze het per-se onder Windows willen laten zien, moet het dan
voor een
publieke instantie als het CBS niet te doen zijn dat filmpje op hun
eigen
server te laten draaien, zodat ook mensen met een ander OS dan dat van
vele
anderen toch het werk van het CBS kunnen bekijken?