[linux] Re: Audio zowel over hoofdtelefoon als speakers

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr Jul 30 13:35:12 CEST 2010

Op vrijdag 30 jul 2010 12:14 CEST schreef Harold Knibbe:

> [...]

[KNIP]

> Zet je interne speaker toch gewoon uit met Kmix of zo, ik had het probleem ook
> nu niet meer.....
> Dacht dat ik het zo opgelost had. Kmix zal wel weer veranderd zijn dus
> hopelijk kan het nog steeds... Misschien is het bijdehand maar da's niet de
> bedoeling. Ik heb het een keer zo opgelost.  :-)

Ik ben een purist, dus dat is niet helemaal mijn stijl. Daarnaast moet
je dan iedere keer schakelen als je switch van wel of geen microfoon
gebruiken. Maar als (voorlopige) workaround kan het natuurlijk wel
gebruikt worden. Er is enkel een klein probleem: ik kan met kmix wel
de hoofdtelefoon aanpassen, maar niet de interne speaker. :-{

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer