[linux] Re: Audio zowel over hoofdtelefoon als speakers

hvdkooij hvdkooij op vanderkooij.org
Vr Jul 30 13:44:43 CEST 2010

On Fri, 30 Jul 2010 13:35:12 +0200, Cecil Westerhof
<CecilWesterhof op xs4all.nl> wrote:

> [KNIP]

> Ik ben een purist, dus dat is niet helemaal mijn stijl. Daarnaast moet
> je dan iedere keer schakelen als je switch van wel of geen microfoon
> gebruiken. Maar als (voorlopige) workaround kan het natuurlijk wel
> gebruikt worden. Er is enkel een klein probleem: ik kan met kmix wel
> de hoofdtelefoon aanpassen, maar niet de interne speaker. :-{

Windows doet het dus het kan nooit een hardware probleem zijn. .....
Right.
Je hardware regelt dit dus niet voor je en laat het over aan het OS of
applicatie om dit te regelen.

Dus ik denk dat je dat nog even dient na te vragen hoe het dan wel werkt
en het dan alsnog even er bij dient te programmere.

Hugo.

--
hvdkooij op vanderkooij.org   http://hugo.vanderkooij.org/
PGP/GPG? Use: http://hugo.vanderkooij.org/0x58F19981.asc