[linux] Re: Audio zowel over hoofdtelefoon als speakers

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr Jul 30 14:26:03 CEST 2010

Op vrijdag 30 jul 2010 13:44 CEST schreef hvdkooij op vanderkooij.org:

> Windows doet het dus het kan nooit een hardware probleem zijn. .....
> Right.

In mijn onschuld dacht ik dat als Windows het goed kan afhandelen, dat
dan Linux het zeker zou moeten kunnen. ;-}

> Je hardware regelt dit dus niet voor je en laat het over aan het OS of
> applicatie om dit te regelen.
>
> Dus ik denk dat je dat nog even dient na te vragen hoe het dan wel werkt
> en het dan alsnog even er bij dient te programmere.

Komt vreemd op me over. Maar uit een andere reactie begreep ik dat het
vaker voorkomt. Dus blijkbaar toch niet zo vreemd.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer