[linux] Re: Juiste Video in Kubuntu: CD wel, PC niet

Arjan van Lent arjan op socialdefect.nl
Vr Jun 11 14:54:27 CEST 2010

On Thu, 2010-06-10 at 18:38 +0200, paai wrote:

> Ja... dat leverde een hele interessante xorg.conf op. Opeens stond alles
> ondersteboven en in spiegelschrift, met de windowdecoraties aan de
> zijkant en - let wel - de 'gevoelige plekken' voor de muis op hun
> normale plaats. Zonder gekheid.
>
> Paai

Heb dit verschijnsel ook al eens mogen meemaken in gentoo en heb dit
toen opgelost door alleen mijn videocard driver in te stellen en
AllowEmptyInput false in de serverflags sectie.
Echter was dit wel icm HAL en geloof dat Ubuntu het tegenwoordig zonder
doet????

is misschien het proberen waard...

succes
Groeten, Arjan