[linux] Re: Juiste Video in Kubuntu: CD wel, PC niet

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Do Jun 10 18:38:09 CEST 2010

On 06/10/2010 04:09 PM, Kees Theunissen wrote:

> In eerste instantie zou ik X zonder xorg.conf proberen. Als dat niet
> bevredigend werkt zou ik X zelf een configfile laten genereren
> (en die eventueel nog handmatig aanpassen). Dat kan met:
>
> Xorg -configure

Ja... dat leverde een hele interessante xorg.conf op. Opeens stond alles
ondersteboven en in spiegelschrift, met de windowdecoraties aan de
zijkant en - let wel - de 'gevoelige plekken' voor de muis op hun
normale plaats. Zonder gekheid.

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics&  AI       013-4662693