[linux] Met Linux is het WK te volgen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Jun 15 18:29:43 CEST 2010

Zelf ben ik er niet zo in geïnteresseerd, maar voor de mensen die het
wel zijn: het WK is met Linux te volgen. Als ik in Firefox de volgende
pagina open:
    http://nos.nl/wk2010/live/indexwmv/quality/hq/
dan is het WK gewoon te volgen en ook fullscreen werkt. Dat is op zich
goed nieuws lijkt me. Dit is trouwens wel via de mplayer plugin. Dus als
die default niet is geïnstalleerd, dan moet dat nog wel worden gedaan.

Het duurt ongeveer ¾ minuut voor het afspelen begint, maar daar kunnen
we mee leven.

Als ze nu ook nog zorgen dat op de gewone nos-site en uitzending gemist
dit kan, dan gaan we echt de goede kant op. Misschien een petitie voor
de NLLGG? Eventueel in samenwerking met anderen?

--
Cecil Westerhof
M CecilWesterhof op xs4all.nl

O< ascii ribbon campaign - stop html mail - www.asciiribbon.org

Please do not send me Microsoft Office/Apple iWork documents.
Send OpenDocument instead! http://fsf.org/campaigns/opendocument/