[linux] Re: Met Linux is het WK te volgen (aanvulling)

Wo Jun 16 15:11:19 CEST 2010

Aldus schreef Peter Vollebregt op Wed, Jun 16, 2010 at 02:36:50PM +0200:
> [...]

Flash? Moonlight?

De Publieke Omroep zou gewoon Open Standaarden moeten gebruiken.

Bij de BBC kan je de wedstrijden met Firefox wel live volgen in normaal
HTML, Zie
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/world_cup_2010/matches/match_15/default.stm

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth.

P.S. Kijken Linux-gebruikers tegenwoordig ook al voetbal?

--
		All true information in this message is freely redistributable
		Any lies are strictly protected by copyright