[linux] Re: Hoe script te maken om creatiemoment van bestand te converteren naar bestandsnaam.

michkloo michkloo op xs4all.nl
Ma Jun 28 08:53:57 CEST 2010

On Sun, 27 Jun 2010 21:53:39 +0200, Richard Bos <ml op radoeka.nl> wrote:

> Kijk eens naar het aangekoppelde script.  Op de hardgecodeerde paden na,
> kan je het denk ik meteen gebruiken.

Dank je, "voor de intentie". Alleenheeft de server het script gestript ;-)
Zou je het mij prive willen sturen, of - mochten er meer zijn die het
zouden willen lezen - op een publiek leesbare plek willen zetten?
Julien