[linux] Re: Hoe script te maken om creatiemoment van bestand te converteren naar bestandsnaam.

Kees Theunissen theuniss op rijnh.nl
Di Jun 29 09:45:54 CEST 2010

On Mon, 28 Jun 2010, michkloo wrote:

>Dank je, "voor de intentie". Alleenheeft de server het script gestript ;-)
>Zou je het mij prive willen sturen, of - mochten er meer zijn die het
>zouden willen lezen - op een publiek leesbare plek willen zetten?

Of gewoon, zoals al jaren gebruikelijk is op deze lijst, als inline tekst
in je mail zetten.

Een publiek leesbare plek, anders dan het archief van deze lijst, is
erg onhandig voor toekomstige lezers van van het archief van de lijst.

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen
F.O.M.-Instituut voor Plasmafysica Rijnhuizen, Nieuwegein