[linux] Re: Kun je tijdelijk directory aan pad toevoegen?

Vr Mrt 5 11:54:15 CET 2010

On Thursday 04 March 2010 17:18:11 Paul Slootman wrote:

> LD_LIBRARY_PATH
>

> Paul

Dank voor het antwoord, Paul en alle anderen. Hiermee had ik het antwoord dat
ik vroeg, maar geen werkende google-earth.  Er was dan wel een libstdc++.so.6
meegeleverd met de tar, en daarom dacht ik daarmee ook de goede lib te hebben
gekregen.  Dat was niet het geval. Pas toen ik de meegeleverde lib verwijder-
de (omnoemde), en dat zelfde deed voor libgcc_s.so.1, kreeg ik google-earth
aan de gang. Blijkbaar waren die libs in conflict met die van SuSE.
Belangrijker dan RTFM is nu "foutmelding bij google ingetypt?"  ;-)

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl