[linux] Re: Vooringevulde belasting aangifte

Peter Vollebregt peter.vollebregt op xs4all.nl
Do Mrt 11 00:00:19 CET 2010

Richard Bos schreef:
> Is het iemand van jullie gelukt, om de vooringevulde belasting aangifte te
> gebruiken?  Ik heb de file (vooringevulde gegevens) gedownload, dit keer
> eindigt het bestand in .ibv2009.  Maar het wordt niet gebruikt door ib2009ux
> (in mijn geval dan).  Rechts klikken op de file en dan ib2009ux kiezen helpt
> niet, net zo min als het het van de command line opstarten met:
>
> $ ib2009ux --bestand=<nummer>.IBV of
> $ ib2009ux -o <nummer>.IBV
>
> Ik ben nieuwsgierig of het bij jullie wel is gelukt.

Zover ben ik nog niet.

Helpt het misschien om het bestand naar kleine letters om te zetten? In
het verleden ben ik wel eens gestruikeld over hoofdlettergevoeligheid.
En verder denk ik dat de belastingdienst het niet zo technisch zal
maken. Moet je de file niet gewoon in dezelfde directory zetten of het
ergens apart laten uitvoeren. Bij de eerste keer opstarten wordt er
gevraagd om gegevens over te nemen. Misschien moet je een keer blanco
beginnen?

Peter