[linux] Re: Vooringevulde belasting aangifte

Arjan van Lent arjan op socialdefect.nl
Vr Mrt 12 11:52:33 CET 2010

Ik ben op het moment aan het proberen om de tools werkend te krijgen in
gentoo maar krijg een error over ontbrekende fonts, wanneer ik met de -L
optie de fonts probeer aan te passen kan ik alleen voor fixed kiezen en
daarna popt het programma even omhoog en verdwijnt ook weer meteen, dit
probleem heb ik met de 2008 (ja ik loop achter) en 2009 uitvoering.

Iemand een idee hoe dit op te lossen???