[linux] Hoe krijg je Marvell 88E8056 ethernet kaart opgenomen in de kernel?

michkloo michkloo op xs4all.nl
Za Mrt 13 14:43:56 CET 2010

Mijn moederboard (Asus M3A78-T) heeft een Marvell 88E8056 kaart,
en ik weet niet hoe ik die kaart kan activeren in de kernel.  De
kernel (2.6.33) kon goed gecompileerd (en opgestart) worden, maar
zonder internet-toegang. In de lijst met ethernet-devices van
xconfig kan ik die kaart ook niet vinden.  Mogelijk heeft iemand
van de lijst een zelfde kaart, en de wetenschap hoe netwerk-toegang
te krijgen?
bvd
Julien
---