[linux] Re: vervelende en onnodige Adobe foutmelding. Oplossing?

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Di Mrt 16 12:10:18 CET 2010

Beste Julien

(knip)
> pdf'je aanreikt.  In mijn geval klaagt firefox dan "could launch Acrobat
> Reader 9.3.1 Please make sure it exists in PATH variable in the environment.
> If problem persists please reinstall application"

Het kan zijn dat er iets fout is gegaan bij de installatie van Acrobat
Reader voor Linux.
Ik zou zeggen: verwijder Acrobat uit je configuratie en installeer
deze daarna opnieuw.

> Kun je hier omheen, dat ook andere Acrobats aanvaard worden,

Dat kan alleen als je een andere Acrobat installeert.

> of dat bv kpdf
> wordt opgestart?

Zinnig idee - je zou moeten navragen of het mogelijk is Firefox zo af
te stellen dat 'KPDF' de standaardapplicatie wordt voor het openen van
PDFjes online.

Vriendelijke groet,
Bas.