[linux] Re: [Solved] Google Earth, geen streetview en efteling op de verkeerde lokatie

Richard Bos ml op radoeka.nl
Za Mrt 20 13:10:18 CET 2010

Op zaterdag 20 maart 2010 11:59:19 schreef Guus Snijders:

> Ik heb waarschijnlijk over het 2e deel van je vraag heen gelezen.
> Streetview heb ik nog niet geprobeerd, maar wat je schreef over op
> verkeerde lokaties terecht komen herken ik wel.
>
> In mijn geval bleek het opgelost door Google Earth te starten met een
> engelse locale:
> LANG=C /path/to/GoogleEarthbinary
>
> Als je die "LANG=C" gebruikt, en je zoekt dan op plaatsnaam, kom je dan
> wel goed uit?

Guus, wat een super tip.  Het werkt nu gewoon en weet je wat de camera icons
in streetview mode zijn nu zichtbaar!  Ongelooflijk.  Dank je wel voor de
oplossing.

--
Richard