[linux] Re: I/O errors bij installatie ubuntu karmic

Rutger van Sleen djslash op djslash.org
Di Mrt 23 20:53:17 CET 2010

On Tue, March 23, 2010 20:40, Peter Vollebregt wrote:

> Het heeft zeker helemaal niets te maken met het feit dat Ubuntu ext4
> gebruikt tegenwoordig? Ik vind het wel erg toevallig.

Nee hoor, heeft er niks mee te maken. Schijven gaan niet stuk omdat er een
bepaald bestandsysteem op staat. Ook heeft ext4 niks te maken met het
blijven steken bij de installatie.

En stroomstoringen worden meestal niet veroorzaakt door bestandsystemen. ;)

/Rutger