[linux] Re: I/O errors bij installatie ubuntu karmic

paai j.j.paijmans op uvt.nl
Wo Mrt 24 07:19:45 CET 2010

On 03/23/2010 08:40 PM, Peter Vollebregt wrote:

> Het heeft zeker helemaal niets te maken met het feit dat Ubuntu ext4
> gebruikt tegenwoordig? Ik vind het wel erg toevallig.
>
> Peter

Het installatieprobleem is opgelost door een andere CD te branden. Ik
weet niet meer of het aanvankelijk een ext4 systeem was, maar nu is het
dat wel. Overigens, de I/O errors zaten op een partitie die op dat
ogenblik niet in gebruik was.
Blijft de zorg dat stroomuitval je systeem om zeep kan helpen. Dat was
al meer dan tien jaar niet gebeurd. En in mijn huis klapt de stroom er
al uit als er een gloeilamp doorbrandt...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics&  AI       013-4662693