[linux] Re: Niet kunnende booten wegens "Cannot open root device . . ."

Vr mei 7 12:17:24 CEST 2010

On Thursday 06 May 2010 20:23:00 Udo van den Heuvel wrote:

> Geef met root=...... op de kernel regel het juiste pad naar het
> root-device. Vul dit in in grub.conf.
>
> Udo

Dank voor je antwoord. Niet dat het me zo veel geholpen heeft (die parameter
stond al in mijn menu.lst), maar toch . . .
Denk dat een instructie die ik later vond (uitvoeren van "make install") het
geheel wat consistenter heeft gemaakt. Op het ogenblik draai ik 2.6.33.3,
en -zoals je ziet - met internetverbinding. De sky2-module van SuSE stuurt
mijn netwerkkaart probleemloos aan.

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl