[linux] Re: Dringend: ingewikkelde emacsvraag

Casper Gielen casper-nllgg op gielen.name
Wo mei 12 18:15:40 CEST 2010

Op 12-05-10 16:42, paai schreef:
> Vraag: kan ik die emacs sessie in Tilburg vanuit Amersfoort zo gek
> krijgen dat hij de file alsnog wegschrijft?

Ik weet niks van emacs maar misschien heb ik wel een oplossing voor je:
Het PID van emacs is (volgens je eigen post) 16231 .

ga naar /proc/16231/fd
en doe daar een 'ls'

Alle door emacs geopende files staan in die directory. Met een beetje
geluk staat daar een file bij die door emacs als tempfile wordt gebruikt
en kun je die kopieren naar een bruikbare locatie.
--
Casper Gielen