[linux] Re: Welke programma's zijn er allemaal om een PDF te tonen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Za mei 22 20:18:59 CEST 2010

Op zaterdag 22 mei 2010 17:21 CEST schreef Daniel von Asmuth:

> Standaard gebruiken we Ghostscript. Eventueel in combinatie met gv, maar
> dat vereist een X11 grafische omgeving.

Dat ik die vergeten was. Ik neem hem nu ook mee. Bedankt.

--
Cecil Westerhof
M CecilWesterhof op xs4all.nl

O< ascii ribbon campaign - stop html mail - www.asciiribbon.org

Please do not send me Microsoft Office/Apple iWork documents.
Send OpenDocument instead! http://fsf.org/campaigns/opendocument/