[linux] Re: Aanpassen groep van /dev/bus/usb/001/001 i.v.m. xsane

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Nov 16 19:29:16 CET 2010

Op dinsdag 16 nov 2010 19:02 CET schreef Roeland Th. Jansen:

> wellicht had je toen de extended ACLs nog niet...

Voor zover ik weet heb ik daar niets mee gedaan. Sowieso werkte het
soms wel en soms niet. Heel vreemd. En vroeger had ik nooit een
probleem. Maar dat kan natuurlijk toeval zijn. Scannen is geen
dagelijkse bezigheid van me.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer