[linux] Re: Aanpassen groep van /dev/bus/usb/001/001 i.v.m. xsane

Vr Nov 19 07:52:25 CET 2010

On Tue, Nov 16, 2010 at 07:29:16PM +0100, Cecil Westerhof wrote:

> Voor zover ik weet heb ik daar niets mee gedaan. Sowieso werkte het
> soms wel en soms niet. Heel vreemd. En vroeger had ik nooit een
> probleem. Maar dat kan natuurlijk toeval zijn. Scannen is geen
> dagelijkse bezigheid van me.

het kan zijn dat een install, reinstall van sane zoiets gedaan heeft
(wellicht met andere install scripts, want na een update etc). Dus
lastig na te gaan. Maar dat er nu een ACL op staat die er vor zorgt dat
je er nu altijd bij kan....

--
http://www.linux-it.nl