[linux] Re: niet gevonden wel ge-installeerde lib

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Wo Nov 17 16:36:55 CET 2010

Met het risico dat ik niet de enige ben:

Als je libaries wilt gebruiken tijdens het compileren (wat je doet met het cmake commando) moet je ook de zogenaamde -dev versie van de libary installeren. Je hebt in jouw geval dus ook libpano13-dev nodig

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

http://www.kovoks.nl/
KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334