[linux] Re: niet gevonden wel ge-installeerde lib

Richard Bos ml op radoeka.nl
Wo Nov 17 20:25:01 CET 2010

Op woensdag 17 november 2010 16:54:07 schreef Julien Michielsen:

> Dank je.  Wanneer je dat leest denk je "dat ik daar zelf niet op kon
> komen". Alleen: zat niet op de SuSE-cd, dus ben nog op zoek.

Maar de rpm staat uiteraard wel in de repository:

http://software.opensuse.org/ymp/openSUSE:11.3/standard/hugin.ymp?base=openSUSE%3A11.3&query=hugin
http://software.opensuse.org/search

--
Richard