[linux] Re: dm raid5: 4 naar 3 drives

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Do Nov 18 09:36:18 CET 2010

Hoi,

----- Oorspronkelijk bericht -----

Ik heb eigenlijk alleen maar ervaring met het toevoegen van schijven. Als je toevallig lvm hebt draaien kun je ook overwegen om 'gewoon' een nieuwe raid te maken en de data met behulp van lvm te verplaatsen. Dat werkt in ieder geval in de praktijk.

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

http://www.kovoks.nl/
KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334