[linux] Re: USB-WiFi: D-link DWA-140 niet aan de praat te krijgen

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Wo Nov 24 14:23:00 CET 2010

Op 23 november 2010 11:05 heeft Daniel von Asmuth
<asmuth op bakunin.xs4all.nl> het volgende geschreven:

> Dan hopen we dat de drivers corresponderen met je Linux kernel versie...

Het is de recente source voor de drivers om precies te zijn, dus na compilatie
corresponderen ze met de juiste Linux versie...

--
Robin van Leeuwen   |   http://www.rldsoftware.nl   |   Public Key:
http://www.rldsoftware.nl/key.txt