[linux] Re: USB-WiFi: D-link DWA-140 niet aan de praat te krijgen

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Vr Nov 26 08:31:29 CET 2010

Op 26 november 2010 00:42 heeft Robin van Leeuwen
<robinvanleeuwen op gmail.com> het volgende geschreven:
> Op 24 november 2010 20:20 heeft Ulrich Grün <ulrich.gruen op gmail.com>
> het volgende geschreven:
> \> Ik heb de 2.6.32

Misschien dat deze link je verder helpt. In de debian repo's zit ook
een package met
firmware voor ralink nics...

http://wiki.debian.org/rt2870sta

--