[linux] Re: Kubuntu 10.04 LTS - no loginscreen after logout

L.G. de Lagh laghdelg op gmail.com
Di Nov 30 04:49:19 CET 2010

Hallo Daniel,
n.a.v. van jouw hints & tips test op 1 PC met Linux Mint 9.
Gnome (i.p.v. KDE) desktop met kdm display-manager: zelfde probleem (geen
aanmeldscherm na afmelden, etcetera).
Gnome desktop met gdm display-manager: no problemos (wel aanmeldscherm na
afmelden, geen "freeze" fenomeen).
Het vermoeden rijst dat er een bug in kdm (versie
4:4.4.5-0ubuntu1~lucid1~ppa1)  zit.
CPU van de 3 PC's: 2x Intel P4, 1x AMD Sempron
GPU: 1x NVidia FX5200, 2x NVidia FX5500

Heeft iemand met een vergelijkbare hardware-configuratie NIET last van het
beschreven "freeze" fenomeen?

M.v.g., Louis de Lagh