[linux] Re: Probleem met .swf radio- en video-archieven op sites van de publieke omroep.

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Di Nov 30 22:36:11 CET 2010

Dank voor je antwoord Micha.

> Zover mijn kennis gaat is .swf het formaat dat verwijst naar flash. Het lijkt er dus op dat
> je geen flash-plugin hebt geinstalleerd in je browser?

Voor zover ik het nu weet zoek je de oplossing inderdaad in de juiste
richting. Inmiddels heb ik diverse pogingen gedaan om een flash-plugin
player geïnstalleerd te krijgen. Hierbij heb ik de instructies gevolgd
van o.a. een bepaalde pagina op sudobits.com, zie:
http://bit.ly/dYbrhn

Installatie via een debian bestand vanaf de site van Adobe werkt tot
nu toe totaal niet. Installatie via het repositorium (via Synaptic of
"Software Management") levert tot nu toe slechts halfbakken resultaten
op. Bepaalde video's op o.a. Youtube en het Nederlandse Uitzending
Gemist kan ik nu met enige moeite spelen. Maar op bijvoorbeeld
Belgische Canvas krijg ik de video's nog steeds niet aan de gang.
Verder krijg ik radiostreams in het .swf - formaat nog steeds
überhaupt niet op gang: niet die van Radio 1, ook niet die van BBC en
de VRT.

Zijn er nog meer ideeën die me verder op weg kunnen helpen?

Groet, dank,

Bas Roufs.