[linux] Re: Apache: SSI and cgi

Vr Okt 1 07:43:41 CEST 2010

On Tue, Sep 28, 2010 at 03:56:37PM +0200, Cecil Westerhof wrote:
> Het is een openSUSE installatie. En die gebruikt geloof ik SELINUX. Is
> er een weg omheen, of kan ik beter de zaken anders oplossen?

oS kan selinx gebruiken ja maar default wordt apparmor gebruikt. kijk
eens of je dat aan het  staan (rcapparmor status) en als dat zo is. de
applicatie in complain mode een tijdlje laten leren en dan weer in
confined mode zetten.

(apparmor is gebruiksvriendleijker dan selinux)

--
http://www.linux-it.nl