[linux] Re: Leven in de Multimedia SIG door MixxxOS

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Zo Okt 3 23:38:45 CEST 2010

Op 01-10-10 01:36, Arjan van Lent schreef:
> Uiteindelijk hebben we ons eerste tastbare project online staan.
>
> Voor de digitale DJ's onder ons is het een zeer aantrekkelijk project
> geworden, namelijk een minimaal OS speciaal samengesteld om de digital
> DJ suite Mixxx te kunnen gebruiken.

Leuk om eens te testen. Al heb ik voorlopig geen feestje om het op uit
te proberen. En dan heb ik meesteal genoeg aan Amarok (Clementine) om
the DJ-en.

Gaan we hier wat mee doen tijdens T-Dose (onze volgende bijeenkomst)?

> Heb je zin om te testen? kijk dan op http://multimedia.nllgg.nl
>
> Met vriendelijke groet,

Peter