[linux] Re: Wanneer firefox het niet doet bij een bank .......

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Vr Okt 29 18:04:04 CEST 2010

> Het lukte mij vandaag niet in te loggen bij de NIBC  (voormalige
> investeringsbank,
> URL https://sparen.nibcdirect.nl/ebank/index.html)
> Voorheen is het mij wel gelukt, maar vandaag kreeg ik te horen dat firefox
> niet compatibel zou zijn met hun website.

Bij de ING, Belastingdienst en vergelijkbare sites lukt het mij wél
met Firefox in combinatie met Linux (in mijn geval Kubuntu 10.04 LTS).
Als het voorheen wél ging en nu niet, dan moet er een fout zijn in hun
software en niet in die van jou.......
Probeer het anders eens met andere browsers.

Vriendelijke groet,

Bas Roufs.