[linux] Wanneer firefox het niet doet bij een bank .......

Vr Okt 29 17:45:31 CEST 2010

Het lukte mij vandaag niet in te loggen bij de NIBC  (voormalige
investeringsbank,
URL https://sparen.nibcdirect.nl/ebank/index.html)
Voorheen is het mij wel gelukt, maar vandaag kreeg ik te horen dat firefox
niet compatibel zou zijn met hun website.  Ik heb geen zin om het nog
een keer te
proberen (met mijn nieuw gekregen wachtwoord), maar ik vind het vreemd en
flink vervelend dat ik onder windows met explorer in moet loggen om mijn
rekening te benaderen.  Kan het waar zijn dat een website incompatibel
is met
firefox?

--
Julien Michielsen