[linux] Re: Wanneer firefox het niet doet bij een bank .......

Mark Janssen maniac.nl op gmail.com
Zo Okt 31 02:26:35 CET 2010

2010/10/29 Julien Michielsen <julien op michkloo.xs4all.nl>:
> Het lukte mij vandaag niet in te loggen bij de NIBC  (voormalige
> investeringsbank,
> URL https://sparen.nibcdirect.nl/ebank/index.html)
> Voorheen is het mij wel gelukt, maar vandaag kreeg ik te horen dat firefox
> niet compatibel zou zijn met hun website.  Ik heb geen zin om het nog
> een keer te
> proberen (met mijn nieuw gekregen wachtwoord), maar ik vind het vreemd en
> flink vervelend dat ik onder windows met explorer in moet loggen om mijn
> rekening te benaderen.  Kan het waar zijn dat een website incompatibel
> [...]

Hier onder chrome (en linux) werkt het prima. En ik kan me herinneren
dat ik ook regelmatig met firefox ben ingelogged.
Ik gebruik mijn account daar niet meer, maar inloggen ging nog prima.

--
Mark Janssen  --  maniac(at)maniac.nl  --  pgp: 0x357D2178 |   ,''`.  |
Unix / Linux Open-Source and Internet Consultant           |  : :' :  |