[linux] Re: Waarom heb ik hier (desktop in homedir) geen schrijftoestemming?

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Vr Apr 1 10:34:27 CEST 2011

Hoi,

en om maar meteen met hagel te schieten..... Is je homedir een aparte partitie die misschien read-only gemount is?

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Altijd en overal bij je belangrijkste gegevens?
http://www.exchange-alternatief.com/

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334