[linux] Re: Waarom heb ik hier (desktop in homedir) geen schrijftoestemming?

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Ma Apr 4 17:05:27 CEST 2011

Hoi,

welke desktop gebruik je eigenlijk? Als je KDE4 gebruikt zou het wel eens kunnen zijn dat het icoontje op je desktop NIET overeenkomt met de ~/Desktop/ informatie.

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot

Altijd en overal bij je belangrijkste gegevens?
http://www.exchange-alternatief.com/

KovoKs B.V. is ingeschreven onder KvK nummer: 11033334