[linux] Re: Geannuleerd: Gnome 3 launch party 7 april in Den Haag

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Di Apr 5 22:32:13 CEST 2011

On 05-04-11 21:49, Micha Kersloot wrote:
> Je bent door de organisator uit de lijst met deelnemers verwijderd.
> Het geannuleerde item was gepland op: donderdag 7 april, 2011 19:00 GMT+0200
Gezien dit bericht naar de publieke mailinglist is gestuurd. Hierbij
voor de duidelijkheid dat het evenement _niet_ geannuleerd is!
Bovenstaande heeft waarschijnlijk betrekking om een agendasysteem van
een niet nader te noemen vendor :)

Mochten er vragen zijn dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Jelle de Jong