[linux] Re: Geannuleerd: Gnome 3 launch party 7 april in Den Haag

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Di Apr 5 23:43:54 CEST 2011

Hoi Jelle e.a.

Je hebt helemaal gelijk.. Ik had een afspraak gemaakt (in Zimbra overigens) waar door het slepen van de mail ook de linux mailinglijst van op de hoogte werd gesteld. Nu blijkt bij het aanpassen van die afspraak de lijst wederom op de hoogte werd gesteld.

Mijn excuses voor de overlast.

Overigens heb ik alleen de linuxlijst verwijderd uit de afspraak en ben ik zelf nog steeds van plan om de launch party te bezoeken!

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot